"Han är singel"

Heej:)

Vart en JÄTTE rolig kväll tillslut igår iaf! Drog på en roadtrip till borlänge med Marcus, Pär och Totte! Vi käkade på max och pratade och hade allmänt kul! Riktigt sköna killar det där!:) <3 kom i säng efter ett och sovmorgon idag! sköönt!:)
idag har jag varit i stallet och fått träffa efterlängtade Angela<3 igen, varit hemma hos Pär och pratat lite en snabbis med  Båth, Pär, marcus och Erik!:) Camilla kom på slutet också men drog ungefär då för jag skulle bada med Totte. Blev dock inget just då för han fick hjälp åh putta in  sin bil just då! men passade ganska bra för Laura<3 kom förbi en sväng! Vi åkte och badade en sväng i tasbäck ( eller jag och Totte bada för laura hade inga kläder) och sen var vi i stallet en sväng, satt på datorn lite och drog sen upp till kiosken för åh äta glass! Träffade även Erik, Båth, Anton, nån?:P och pär där:) Trevligttrevligt! Blev även en trevlig pratstund och promenad hem men sen åkte hon hem till sig och nu sitter jag här!:)
En mkt trevlig och skön dag måste jag säga!:)
Till kvällen vet jag inte riktigt vad som händer.. ngt kul hoppas jag på!?(aa);D
nu ska jag titta på oht ( som vanligt ja!;D )
Pusspuss!(k)


Josse&Laura idag! underbart!<3

  J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0