Hemma igen!

Heej allihopa!

Kom hem igår efter en helt underbar helg i Sthlm med underbart folk!
På fredagen blev det stan på kvällen med Angela, Davide och Linnea S, vi gick runt, träffade roligt folk och åt pannkakor i en park!;D På lördagen vart det stan för hela slanten. Dock hittade jag inte spec mkt men blev iaf ett par enkla vanliga balerina skor och ett par jeans shorts!:) Allt var super verkligen (förutom pizzarian!;D ) På söndagen åkte jag, Angela och Linnea ut till Hellas gården för en heldag med sol och bad! Även Davide och Danilo slöt sig till oss efter ngn timme! det var en jätte härlig dag och jag blev brun!;D På måndagen vart det grönan med en massa roligt folk, och jag åkte nya Insane (som var helt insane!!!) , Fritt fall!!(;o) :D , extreme och katapulten!:D En trevlig dag som avslutades med pizza innan läggdags!:) På Tisdagen vart det hemfärd och eftersom att Angela inte skulle med fick jag åka ensam, det var tråkigt men  gick det åh!;D TACK alla som gjorde min helg! Har varit skit kul!! <3

Igår när jag kom hem vart det jobb på en gång med stallet och hökörning men vart även lite bad med kul folk så jag klagar inte!;) Idag har jag gjort klart i stallet och snart kmr Emil hit och då ska jag, han och Totte åka till borlänge så får vi se om jag hittar ngt kul där!:)

nu ska jag byta lite kläder eftersom att jag sitter här i bara shorts och bh eftersom att det är så varmt!
Ha en bra dag everyone!:)

Kyssar  / Josse.<3
Du!;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0