Käär!<3

Heej:)

Bra dag idag! eller ja min röst har inte alls funkat och jag har haft lite ont i halsen men jag har äntligen fått en lugn dag och ja det behövdes!! har ätit lite pizza idag också!xD bra det tkr jag men orkade inte så mkt....  Jaja nånting iaf!:)
har även varit barnvakt nu på kvällen åt lillebror och det var slappt det åh!;)
Lite ändringar i veckan som kommer!
imorgon måndag ska jag först vara med angela på dan och sen Malin på kvällen!:D <3 Bra dag!
På tisdag ska jag fixa stallet på dan och sen på kvällen blir det cruisingen i rättvik och ja Emma ska följa!:D <3 kommer nog bli skit skoj!!:D
På onsdag ska jag troligen till mora med mormor och umgås lite och så blir det min älskade kina-mat på bästa resturangen!:D Toppen!! och på kvällen blir det till att åka till pojkvännen ( Japp pojkvännen!:D) i alvik och se på film och mysa med en sööt hundvalp! :D Underbart!<3
nu ska jag försöka sova! ska bara säga godnatt på msn!;)
pusspuss



J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0