Månadssten

Heej:)

Skön kväll igår och skön dag idag!:) 
Igår kväll vart det inget speciellt gjort utan va bara och skönt var det!:) Idag så har jag varit i stallet endel och vid lunch så kom johanna och hennes trevliga familj och hjälpte till med lunchen och sen skulle de ner till campingen och bada och då hängde jag på!:) Vart dock inge bad men steek och trevligt prat med johanna! :) Efter det drog jag hem till mormor och där blev det till att titta på mormors smycken och tog hem lite! trevligttrevligt!:) Vid fem drog jag ner till stallet igen för att ge em hö till Macke och Rida Cleo, det blev en tur runt bondgården och hon var piggpiggpigg!;D Men kul vare! Sen drog jag hem och nu sitter jag här!:)
Härlig dag med sol och värme! Ikväll kanske det blir Nikkan&Josse kväll men annars blir det nog till åh sova hos mormor tror jag! Vi får se!:)
pusspuss

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0