MÅNDAG!

Heejhopp igen!:)

Dage har helt klart varit seg och jag har inte fått ngt vettigt gjort..
Var tillbaka till mormor efter stallet förut och åt frukost och pratade lite. Sen drog jag hem och satt på datorn lite och vid lunch drog jag ner till stallet med Isac ( som ville följa) och gav lunch och mockade, lade in hö och hängde in vatten. Johanna och Nora var i stallet också så fick lite hjälp med lunch fodringen och isac och nora lekte medans vi var därnere så både jag och johanna var glada för det!;)
Efter det har jag ätit, varit lite mer barnvakt och suttit vid datorn!;D Hade lust ett tag att ta en långpromenad upp till kiosken elr ngt men blev inte av.. Mamma har iaf kommit hem så jag ska nog gå ner och ge em hö och sen ta den promenaden!:)
Blir kanske en Josse&Malin kväll ikväll oxå!:) Väntar på mess från henne nu så vi får se:) Berodde på om hennes syrra skulle till mora elr ej! Jag vet vad jag vill att hon ska skriva iaf!;)
nu drar jag! pusspuss


                                           
En bild jag tog idag!


J


Kommentarer
Postat av: Babe

Snygging;)<3

2009-07-13 @ 17:09:34
Postat av: j

haha jo just..!;D<3

2009-07-14 @ 14:05:10
Postat av: matilda

ohlala;) <3 saknar dig!

2009-07-14 @ 22:01:43
Postat av: Josse

Ska du säga Mattan!?;O

Saknar dig mer!<3<3

2009-07-15 @ 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0