Michael Jackson, the one and only!<3

Heej:)

michael Jackson hela dagen.. rest in peace, men för mig är du inte död utan för mig lever du vidare i din musik!


Var ute och red en sväng med Emma idag iaf! Och ja vad ska man säga, det blev ett riktigt äventyr!xD Först red vi in på en stig nedanför mon, följde den en sväng, kom ut ovanför bystugan i tasbäck, ville inte rida hem så vi red rakt ut i skogen igen, hittade en stig som vi följde, kom tillslut ut lite men då satt det ett stängsel där så vi fick vända, jag tröttnade och red rätt ut i skogen igen och tillslut kom vi ut vid anna- lena och magnus på mon!xD En SKIT rolig tur som måste göras om!xD Ska ladda upp lite bilder från ridturen också tänkte jag men eftersom att min sladd till datorn är försvunnen så väntar får jag ta några bilder från emma som hon ska skicka bara hon fikat klart, tack gmn!:)<3

underbart!<3



Härliga ridtur!<3

Från en sak till en annan så är jag TRÖTT på det här vädret och vill ha sol och bad igen!!!! Eftersom att man blivit van med solen och värmen så blir man snabbt trött på vädret när det är grått, trist och regnigt i flera dagar och man hör på tvn att det ska vara likadant hela veckan, ja då blir man lätt lite seg! Är också JÄKLIGT sugen på att dra ihop ett gäng och hitta på ngt kul! Blir så förbannat seg när man inte har ngt spec för sig så vill hitta på ngt kul som piggar upp lite!!

Till helgen kmr det bli mkt häst och mkt Emma!(: på fredagen tänkte vi ta en låångtur ut till öna men matsäck och mysiga hästar, lördagen är en klämdag ( som det förhoppningsvis händer ngt kul på?! ) och på söndagen blir det först ridning till almoplan, sen putsning av hästarnas utrustning ( JA JAG SKA PUTSA LUDDES SAKER FRIVILLIGT!!;o ;D haha)
och sen på kvällen blir det tjockis kväll med myys, prat och film!:) Alldeles för länge sen som vi hade en Emma&Josse kväll nu! Vi får INTE glida ifrån varandra Emma för jag klarar mig inte utan dig!<3<3<3


Fast nu tkr jag att du får fika klart för jag vet inte vad jag mer ska skriva men men!;D
En sak som jag kom på idag förresten är att när jag inte har så mkt för mig på dagarna kan jag jobba lite med Maja, lära henne olika övningar, trimma pälsen, hålla på med lite agillity. Vad som helst!:) Ska verkligen gå in för det för då aktiverar jag både henne och mig och jag tror att hon skulle tycka det var riktigt roligt faktiskt!(:
                                    
<3


Få se om jag ska kolla med nån om ngn vill hitta på ngt på dan en sväng imorgon så jag får hitta på ngt annat också!:) hm.. laura kanske kan ta sig ut hit?(aa):)
Men nu är Emma seg alltså!;DxD 

Ska se på michael Jacksons minnes grej nu som hållit på hela dagen och snart blir det en brittisk dokumentär från 2009 som jag vill se men skriver mer imorgon! blev ett långt inlägg det här!;D Good night!

 

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0