morgonpigg?

Godmorgon!:D

klockan är nu 08.32 och jag har varit upp i en timme! ja jag vet, JAG!;) Iaf så har jag varit uppe i stallet och hjälpt mamma släppa ut hästarna!:)
Igår sov jag hos mormor då morfar ligger på sjukhus och hon nog känner sig lite ensam plus att jag inte sovit där ngt än på sommarlovet så det var nog dags nu! Men iaf så ska jag bara skriva klart det här och sen gå tillbaka dit och umgås lite med mormor och sen hem och ge lunch och göra klart i stallet!:)

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LAURA BJÖRS SOM FYLLER 16 ÅR IDAG! ÄLSKAR DIG, HOPPAS DU FÅR EN TOPPEN DAG!<3
Får se om jag ska åka in till leksand till amore ikväll också och fira Laura och Celinne.. Får se om jag kan ta mig in och orkar.. Det märks!:)
Kyss!

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0