rasberrywhite

heej:)

Orkade aldrig skriva igår så gör det  nu ist!
Åkte ju till mora med  Andreas, mormor och morfar som jag sa och där skulle vi lämna morfar på lasarettet men det tog ju sin lilla tid..  Träffade mammagret också!!:) iaf så satt jag och andreas där ett tag men sen åkte vi och åt och sen åkte vi in till centrum ett tag och kollade lite i affärer! Hittade fakiskt en randig tunn tröja med halvlång ärm & armband inne på jc!:) Sen blev det tillbaka till lasarettet och sitta där ett tag innan morfar fick komma upp på sitt rum! Då kunde vi äntligen åka hem! Men innan vi åkte hem blev det en snabbis förbi donken igen då mormor var hungrig och inte ätit ngt! Jag fick en choklad milkshake! :) Men hade sån jävla typ migrän/jättehuvudvärk så mådde illa och huvudet dunkade hela vägen hem så milkshaken var inte så jättejättegod!;P när vi kom hem iaf så drog jag och Totte till Emil för åh fika!:) vart riktigt trevligt för ida ( han syrra) var där också så blev även lite tjejsnack där!;) Sen bestämdes det att vi skulle se på film så då vart det bilåkande till leksand och köpa chips och cola!:)  sen blev det stallet och hjälpa mamma och ta in mm och sen hem och se coyote ugly! Najs film! Älska låtarna!<3 sen sängen och sova och nu sitter jag här!:)
nyss ösregnade det men nu lyyser den underbara solen igen så nu ska jag ner och ge lunch och hoppas på att nån mockat!;)
Får se vad som händer sen, skriver väl i em säkert!

Pusspuss!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0