regniga måndag

Heej!=)

Kvällen igår var verkligen skit kul!! Jag och totte var hemma hos Emil och såg på film och ja vi hade riktigt roligt och egentligen så kollade vi bara på filmerna i omgångar!xD Mn kul hade vi! TACK killar!:)<3
Träffade även Emma gumman<3 igår! Alldeles för länge sen gumman! Hitta på ngt kul nån dag?(aa) =)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska ner till stallet strax men hoppas på ngt kul!?=)
Btw så får jag ett nytt nr vilken dag som helst då jag har beställt nytt sim-kort! så att jag kan få gratis sms!;):D
men nu måste jag ner till stallet! pusspuss!

J



Kommentarer
Postat av: Babe

Tack själv! de var mysigt;)<3

2009-07-20 @ 17:07:21
Postat av: Anonym

myyys!;) <3

2009-07-21 @ 00:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0