room

Heej:)

Har äntligen fått tillbaka min dator från Lars som har haft den i EVIGHETER!! min dator liksom!!-_-  SUCK!

Iaf! Idag har varit helt klart en slappdag från start till början! har inte gjort så mkt alls, Men skönt med såna dagar ibland oxå!:)
Men jag har iaf fixat endel i mitt rum och satt upp lite kort + mina egna gjorda tavlor med massa olika kort i (bilder nedan) och så har jag även lagt ner lite barnkläder som jag hittade som låg i en påse förut de har jag lagt ner i kartonger, URSÖTA kläder till mina framtida barn!:D har även både bytt sängkläder och duschat och nu sitter jag i min säng och känner mig jätte fräsch!:)
Blev ingen ridning med Johanna idag btw, men om det är bättre väder imorgon så blir det förhoppningsvis då ist!:)
nu ska jag försöka att gå och lägga mig så jag kmr upp imorgon! Kyss!



Den här med närstående!<3

& den här med mina djur!<3




                                                                                        /Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0