soommar, sommar och sol!

heej bloggen!

Dagen igår var upp och ner!;) skit kul med bad och glassätande mm men dryygt som satan med hörkörning och packa hö mm!;D  Fixade även mkt i stallet igår då mamma jobbade men ska inte klaga för jag har sommarlov och vädret kan inte vara bättre så inte klaga här inte!!:D
nu väntar jag på att bror ska komma hem så att vi kan åka och bada för jag håller helt ärligt på att smälta bort!;// Ikväll blir det grillning med folk på vår altan, kulkul!:) Gott om inte annat!;) Imorgon blir det att hoppa i finkläderna och dra till bjurs på min faster Emmas bröllop!:) Kommer säkert bli jätte kul och på söndag ska jag vara med malin och få omelett av Emil;) kommer nog bli en toppen helg från start till slut!:) 
Fick veta en sak igår också om en bra kompis och jag blev lugnt sagt förvånad alltså!xD Jag själv tkr det är ganska illa faktiskt men kan inte säga så mkt, han gör som han vill med sitt liv!;P
Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva utan ringer nog bror ist så att man får komma ut i det här fina vädret ist för att sitta inne och dampa!;)
Ha en fortsatt bra fredag för det ska jag ha!<3

/ Josse

Kommentarer
Postat av: Babe

Ja hö är drygt, men kul;) fast inte om man blir begravd i de;P<3

2009-07-03 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0