"Söt hund! Får man klappa matte?"

Heeej!:)

Klockan är nu 01.56 och jag har ganska nyss kommit hem från rättvik och CCW! Åkte dit med Lars, Mamma, Isac och Emma och när vi kommit dit åt vi lite på statoil innan jag och Emma drog iväg själva och satte oss i en rondell xD för att vänta på Malin&co men de kom aldrig.. Men det blev kul iaf för vi träffade ett killgäng som var sociala! De var riktigt trevliga pöjkar som var från hm.. karlskrona tror jag?? Ja och jag var "kött" Haha ett annat ord för het eller vacker eller ngt sånt eller vad de sa!xD Ja det var riktigt intressant men efter ett tag så skildes vi åt och jag och Emma drog för att leta reda på en buske då vi verkligen behövde pissa! xD och ja vi hittade ett ställe tillslut!!;) Sen träffade vi Malin&co en sväng iaf!:) Sen blev det att träffa bland annat Stoffe, martin mm.!:) vi var även ut på långbryggan en sväng och där träffade vi en skitfull kille som gav oss några skrattattacker!xD Haha kul var det!! Sen ringde mamma och det var dags och åka hem och lite skönt var det för min hals är sådär och jag får typ hostattacker med jämna mellanrum och var allmänt trött! Emma stannade men nyss fick jag sms om att hon var påväg hem med sin bror redan så!;D  En sjuuuukt rolig kväll! TACK alla som gjorde min kväll!<3
Haha btw så fick jag höra kommentaren ""Söt hund! Får man klappa matte?" 3-4 gånger när jag gick runt med maja!xD Haha ja men kan ju se det som en komplimang kanske?xD Men back off boys! jag är upptagen!:D
Ikväll blir det alvik!!:D<3
Men nu måste jag ta en halstablett och sova om jag ska orka med dagen imorgon också! Pusss!



J

Kommentarer
Postat av: Babe

Hahaha! jävlar vilka äventyr ni är ute på då!!! när jag sitter hemma å mossar igen;P!!!!!hmmm nä men kul att ni har kul liksom!xD ja ä int bitter...;) Just de!, back off boys!!;D<333

2009-07-29 @ 08:37:44
Postat av: Josse

Haha ja det vart ett roligt äventyr av det hela!;D Ja men du får vara med ut nästa gång ist!!:)

Haha nej va bra!;) ja back off!!;D <3333

2009-07-29 @ 13:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0