the bad one!

Heeej:)

igår hade jag en jätte rolig dag först i borlänge med bror och Emil och vi handlade inte så mkt men kul hade vi!:) Efter det blev det stallet och fixa lite och släppa ut hästarna mm, innan vi vid 8 åkte och badade vid trut! Det var JÄTTE skönt i vattnet och mkt skratt!!:D Vi badade ett tag och sen kom folk och jag och emil frös så vi gick upp och klädde på oss och åkte hem till emil och såg på sällskapsresan, båtresan!:) Riktigt rolig film och myys var det!!<3
Idag blir det snart stallet och hökörning, ska hjälpa Totte lite! Emil kommer nog sen också och det kmr troligen bli bad. + att Malin kmr ikväll!!:D Åh vad kul det kmr bli att träffa dig igen gmn! Har saknat dig som faan!<3
just det, blir nog bad med hästarna och Emma idag för jag tror att hon ville det!:) Kulkul!:D
Michael Jackson har ju dött också!!;O Hemskt! han var verkligen bra och jag har nu börjat lyssna ganska mkt på hans låtar och det är några jag gillar och dem håller jag på att lyssna sönder helt!xD
nu har jag inte så mkt mer att skriva förutom att det nu känns jätte bra och att jag nu äntligen vet vad jag vill och jag är 100%, det är positivt! I like you, A lot!<3<3

/ Josse,<3

Kommentarer
Postat av: Babe

Den där "You" är en riktig lyckost:)!<3

2009-07-03 @ 12:00:20
Postat av: J

ja han är väl det!:)<3

2009-07-03 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0