thunderstorm

Heej:)

Åska i luften! ;// åh vad drygt!! Jag vill ha sool, värme och brunbrända kroppar!;)
Var nyss upp och handlade med mormor! Såg inte Till malin.. Jobbar inte du idag gmn?;P Vad händer då? Jag har tråååkigt!! 
Förresten så har jag trimmat lite på Maja idag, klippt pälsen lite, klippt klorna och borstat henne, hon var verkligen jätte duktig!!:)
En sak till som jag inte skrivit jag kom på är att jag kom in i leksand på OP så det blir det de närmaste tre åren för mig!(: Får se om Laura går där med mig men Mattan, Pirre och Andreas ( tror jag??) ska gå med mig, skönt för visst ska man lära känna nya människor men även skönt med lite gamla för då kanske jag slipper bli hur nervös som helst för att börja där!;) Fick hem brev och där stod det om att vi ska till olnsäs ons-tors första veckan! kulkul för då kan man nog lära känna alla lite fortare än om man bara skulle gått i skolan som vanligt!
Har börjat om med oth säsong 3 igen, haha ja jag vet att det låter som att jag är en "no-lifer" men vad ska man annars göra en regnig och åskig dag när alla kompisar antingen jobbar, är borta på annat, är utomlands eller bara gör andra saker, vad ska man göra då om inte titta på oth?;D:D
Johanna ringde mig förut också och vi sa att vi skulle försöka ta oss ut på en liten ridtur runt fem men pga vädret ser det inte ut att bli så mkt.. Tråkigt för jag var verkligen pigg på det! appropå ridning så ska det regna hela helgen och ja då kommer det kanske inte alls bli ngn låångtur och ridning till plan med Emma!:( Jaja HOPPAS att det klarnar upp!
That`s it,<3






                                  saknar dig!!<3


/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0