underbart var ordet!

Heej :)

Kan inte säga annat än att kvällen var SKIT kul!:) Det började med att jag bröderna och Emil grillade lite, åt pratade och hade det trevligt! Efter att vi ätit skulle andreas dra till orsa med G-sson och då ringde marcus så då drog jag totte och Emil till Pär där Marcus och Pär var!(:  Vi drack (eller jag drack inte så mkt;) ) pratade, lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt!:) En JÄTTE trevlig kväll verkligen och ni är verkligen toppen killar! Älskar er!<3
 Idag har jag sovit, suttit vid datorn och varit i stallet!:) 
Måste dra nu, ska göra mig klar för bröllopet!:D ha en bra dag allihopa för det kmr jag ha!!:D

/Josse;*

Kommentarer
Postat av: Babe

Tack själv, ja de var toppen:) allt utom att sova i tottes soffa;p <3<3

2009-07-04 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0