1993 - vilken årgång!!<3

Heeeej :)

Tisdag idag!(: Igår var det en suuuper trevlig kväll i tibble med hela nian och skit vad kul jag hade alltså! Älskar er!<3
Idag började jag vid tolv och det enda vi gjort är att titta på videofilmerna från 6:an (Piinsamt  men så jävla kul!xD) sen har vi ätit kladdkaka och ätit glass och sett på linas kvällsbok och så var det slut!xD Fick även veta att jag ska få vara "fan-bärare" på avslutningen på fredag:) Blir nog kul! Efter skolan blev det bad med bröderna och Emil i tasbäck:)<3 Trevligt men lite kallt!;) Sen stallet  och nu sitter jag här:)
Snart ska jag göra mig klar för att åka in till leksand med Emma också för vi ska till skolan och några ska tälta där men jag åker nog hem inatt med totte när han ska hämta Emil från balen:) Blir säkert en jätte trevligt kväll med några skratt ikväll och jag är fett pepp!:)
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så jag sluta här!;)
Ha en fortsatt trevlig tisdags kväll/ natt för det ska jag ha!!:)

Puss / Josse<3

P.s. Du är snyggast!<3 D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0