babe

Heej:)

Tråkigt väder som satan idag.. regn regn och åter regn!://  Men är frisk nu iaf!:D;D
hm, torsdag idag.. Vad händer?=) nu har jag ju typ suttit inne i en vecka snart så nu vill jag att det ska hända ngt!;D Vill träffa dig oxå!<3 Imorgon blir det iaf förfest hos Emelie och sen troligen in till leksand och umgås med allt folk där!:) kommer nog bli superkul! Annars så vet jag inte vad som händer i helgen, på lördag tror jag att det var i alvik och då ska jag nog dit en sväng och på söndag är det byns majstångsresning så då blir det nog åh dra dit men sen får vi se!:)
nu vet jag inte vad jag mer ska skriva förutom att jag pratade med E igår och vi ska nog ses och bara prata lite på fredag i leksand, vore jättekul och även fast jag toltalt kommit över honom så är vi ju fortfarande kompisar och ganska bra kompisar efter allt och jag vill verkligen inte förlora kontakten med en kompis!:) så det blir nog kul!

I miss you!<3

Ha det bäst! Kyss!;* / Josse,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0