blogglust,

Heello igen!;)

Har verkligen JÄTTE tråkigt och då fick jag plötslig lust åh blogga så jag antar att jag gör det!;)
Läste din blogg nyss och blev jätte glad för vad du skrev!:`D Du betyder jätte mkt för mig och visst vi har inte känt varandra speciellt länge men det känns redan som att du förstår mig och känner mig bättre än de flesta! Jag både vill och tror att det kommer bli ett bra slut på det här!<3
hm.. nu då?;) Jo imorgon är det onsdag och det enda som är inplanerat då är att jag ska vara barnvakt vid 15.00 men innan/efter det då? Förslag? Skulle vilja träffa dig åh men du verkade ganska upptagen imorgon.. menmen det får bli en annan dag och jag tkr att det borde hända ngt kul snart!? ( förutom midsommar alltså;) )
På fredag antar jag att det blir leksand en sväng iaf men det ska nog regna så det blir en lugn och troligen tidig kväll för mig men skönt det åh med tanke på att jag varit sjuk i flera dagar nu(:
På söndag sa mamma att det skulle vara det årliga midsommar firandet för våran by och jag antar att jag ska gå till åtminstone en sväng som jag brukar med lillebror :) och kanske nån mer?;))  Det är det att jag såg på vädret att det skulle vara regn som vanligt på söndag och det är verkligen jätte tråkigt för det regnar JÄMT den dagen!;// jaja, man får lida pin!;) Vill till skäppsjön och sova och ha det allmänt myysigt snart igen bytheway!!:D Snart eller SNARAST!;D
Klockan är 21.46 men jag har så tråkigt så jag tror att jag ska borsta tänderna, säga godnatt;), se lite till på oth & sen sova så att man kanske blir frisk och får träffa dig ngn gång!:) 

Önskar att du sov bredvid mig inatt.. ;*


Kyssar  / Josse,<3
 


Kommentarer
Postat av: Babe

Klart det blir skeppis SNARAST:D!Vill träffa dig åh:)<3 NU!!!kyss<3

2009-06-16 @ 22:45:48
Postat av: j

Ja SNARAST!:D Snart ses vi! men vill träffa dig NU åh!!<3<3 Kyssss<3

2009-06-17 @ 13:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0