Jerb

Heellu:)

Var verkligen ett tag sen jag skrev nu men har varit ngt hela tiden och jag har heller inte orkat..;)

Helgen har varit störtskön med myys, bad, bira, underbara vänner och boys och barbacka ridning till vattnet!:) UNDEBART!<3 Tack alla som gjort min helg!:)
Fredagen i skäppsjön var verkligen super trevlig men det fick jag känna av på lördagen kan jag säga! xD-_- Usch fy fan vad jag mådde risigt då alltså!xD Men det var lätt värt det!:) Lördagen var super MYYSIG med grillning och bad vid trut och film hemma hos oss:) På söndagen vart det bad gånger två och det var rktigt kul!:) I måndags blev det grillning för hela slanten pån vår altan, gottgott!:) Igår så blev det pizza hos Emil i Alvik, gott!:D sen blev det film, myys!:)
Imorse hade jag sovmorgon (typ första gången!) pga att vi inte hade nån musik! Skönt! Än så länge har vi bara haft bild och på den gjorde jag ingenting och nu sitter jag på mattelektion och gör absolut Ingenting!;)
I em får vi se vad som händer, träffar troligen och förhoppningsvis dig!:) <3
Nu orkar jag inte skriva nå mer!;)

Puss / Josse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0