nationaldagen tvåtusennio

Heello blogg(=

lördag idag.. hm vad ska jag skriva?xD jo igår var jag med tjejerna:) Det var superduper trevligt och vi fick och några rejäla skrattatacker!xD Tack iaf tjejer, ni gjorde min kväll!:)<3
Idag har jag bara tagit det lugnt och fixat klart i stallet än så länge och nu tror jag att jag ska upp och umgås lite med nikkan( som är ALLDELES för länge sen!!!) och vi ska nog äta thaimat och bara ha det allmänt mysigt!:)<3
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas på att få träffa dig bara och ha lite kul!:)
nu ska jag bara byta om och gå och träffa nikkan och ha det trevligt!:D Ha en bra lördags eftermiddag så kanske vi hörs ikväll!:)


PussPåDig/ Josse

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, förlåt för att jag är som jag är xD Hahhaa <333

2009-06-06 @ 18:40:53
Postat av: josse

Haha lugnt Malin, du är bäst iaf!;) <3

2009-06-07 @ 15:27:06
Postat av: n

toppen kväll me dig vännen <3<3

2009-06-07 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0