nej inte mer!

Hej!

Igår var det midsommarfirande för fulla muggar och TACK alls som gjorde min kväll!:) <3
idag har jag sett på rodden med nikkan GRATTIS herrarna och GRATTIS damerna till 2:a platsen!:)  Sen blev det middag hos mormor med familjen:) gottgott! kollade på Sundbergs nya hund efter det och GUUD va söt!:D Man smälte direkt!;)
Ikväll så var jag sugen på att dra ut och bara va men blir hemmakväll och film med nikkan ist:) trevligt det åh!:)<3
från en sak till en annan så kommer det troligen inte bli ngn sthlms resa pga mamma!:@ Alltså jag får ALDRIG göra ngt kul! Ska jag sitta här hemma och ruttna eller!?;o Faan  jag blir galen! vill bli vuxen och flytta hemifrån!
ën sak till! jag ger upp det här! orkar inte gå igenom det! förlåt men nej!
nu ska jag dra ner till stallet och ta in!
hejdå / Josse<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0