night

Hello:)

Tack för en trevlig kväll ska jag börja med åh säga! Först blev det film tittande hemma hos mig jag och nikkan innan mamma skjutsade oss till festplatsen i alvik en sväng och sen vidare hem efter några timmar och nu har jag ätit tacos (mitt i natten ja!;D) och nu ligger jag här och väntar på att Asp ska komma hem hit för han skulle sova i min säng inatt. men får se hur det blir med det!;) Du var ganska full hörde jag också.. fick inte träffa dig ngt iaf..!
idag tror jag att det blir midsommarfirande borta i byn och Isac sa igår (lör) att han inte ville dit men det kmr han säkert vilja idag iaf!(: Brukar vara trevligt och eftersom att det typ blivit en tradition för mig åh gå dit så har då jag lust åh gå dit iaf;D jaja blir nog bra!(:
nu är jag JÄTTE trött så jag ska nog sova! men vi höres la!

Sov gott!;* / Josse,<3

Kommentarer
Postat av: n

tack för en toppen kväll:)<33

2009-06-22 @ 12:13:01
Postat av: J

TACK!<3

2009-06-22 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0