sommar 09

hello again!:)

Är gladglad nu!:D Har pratat med Angela gumman och jag tror att det blir så att jag åker till Sthlm den 26 juli med henne och blir där i några dagar innan vi åker tsm hit till dalarna igen!:D Kommer blir super dagar det vet jag med myys, shopping, grönan och träffa hennes kompisar!:) LÄNGTAR!! Ska prata med mamma när hon kommer hem bara så¨att vi snart kan beställa biljetter mm så att det inte blir  så dyrt:) Kommer blir suuper!:D

Åh gud vad glad jag blir när du skriver såna där saker alltså! Jag blir glad av dig, vill träffa dig hela tiden och bara vara nära dig..<3 I think I´m in love with you baby!<3 och eftersom att jag vet att du läser det här så hoppas jag även att du vet att det är till dig, jag hoppas att det blir ngt av allt det här! <3 My sweetie E,<3

nu ska jag se klart på mean girls och sen prata med mamma och sen vidare till sängen!
ha det bra!:)
Pusspådig,;* / Josse

Kommentarer
Postat av: E i Alvik

You make me happy cause i think i'm falling in love right now;)<3

2009-06-15 @ 22:48:24
Postat av: J

Naaaw! bby<3

2009-06-16 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0