SOMMARLOV!!!

Heej:D

Helt jävla obeskrivligt! Jag har sommarlov och jag har gått ur grundskolan!!:D Känns såklart både roligt och tråkigt då man kommer sakna alla men it`s time to move on...
Idag har det varit fullt upp med min avslutning där det blev en massa korttagning och kramar, sen vidare till rättvik där älskade bror skulle ta studenten, GRATTIS BROR, JAG ÄLSKAR DIG!<3  det var jättekul att se hur glad han blev när han såg oss och allt vi fixat och det blev ännu mer korttagning och kramar;D sedan skulle de åka flak runt runt runt och då väntade jag och Andreas på Totte innan vi åkte hem och åt och hade jätte mysigt!:) BILDER KOMMER!:D 
Ikväll blir det leksand med typ alla(;P) och jag säger bara tack underbara mamma för drickan!;D Nu jävlar!:D Väntar bara på att mina sega bröder och Emil ska komma så att vi kan åka nångång;)
Nästa vecka ska Malin G och Palmen komma hit och rida (xD) kommer bli så jävla kul!!:D Och jag ska verkligen hålla kontakten med MÅNGA av tjejerna och även en hel drös av killarna i nian! ÄLSKAR ER, ni är underbara allihopa! Tack för tre oförglömliga år tsm!<3

Nu ska jag fixa iordning lite till och sen ska jag dra!:D Ha en bra fredagskväll för det ska jag ha!!
Kyss,<3

P.s Me likes you..<3D.s

Kommentarer
Postat av: Emil

Å vilken jävla kväll du fick sen!!;P ganska livad för att vara nykterist;)<3<3

2009-06-14 @ 14:47:59
Postat av: j

Haha ja fy fan! men det var då!;) Haha ja eller hur men nu tänkte jag ta tag i åh bli RIKTIG nykterist!!;D <3<3

2009-06-15 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0