summernights bby!<3

Heej:)
Känner mig faktiskt på topp för tillfället!:D Just nu sitter jag här och ska snart åka och bada med Emil och totte <3 , sen vidare till pappa och sova där super! , imorgon blir det först skola och sen direkt efter det tandläkaren i falun med bror:) <3  och tibble fest på kvällen:D, på tisdag vet jag inte riktigt vad som händer :p , på onsdag blir det borlänge med Malin efter skolan!<3:D sen är det torsdag och sen är det fredag och då blir det skolavslutning:DDDD och student för bror:) <3
sen på lördag är det SOMMARLOV:D:D och på söndag fyller anders år så jag tror det blir nå röj hos honom i helgen:D Superduper:D
Sen nästa vecka blir det till åh va med nikkan och sova i lekstugan, Vara med Pea:D och sen den 25:de fyller mamma år och sen dagen efter åker jag med bästa angela till sthlm:D <3
Men nu ska jag fixa iordning lite innan vi ska bada:) Ha en fortsatt trevlig söndags kväll!:D <3

Puss / Josse<3

P.s. tack för en trevlig em/kväll igår boys och nikkan!:) Love u all!:)<3 D.s 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser fram emot imorgon :D <333

2009-06-10 @ 00:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0