talk about it!

hello:)

Underbar kväll igår måste jag säga! UNDEBAR! Var med Angela gmn<3 och vi spelade kort, såg på film och hade en behövlig pratstund!:) Vi kom fram till att jag har ett jätte bra skäl till att behöva åka till sthlm! För jag MÅSTE få bara komma bort från allt lite, bara vara och få tänka på lite annat..  VILLVILLVILL!
Idag har jag hållt på med ved hela dagen och badat lite. Ska väl ner till stallet snart oxå och hänga in vatten mm och sen ta in våra:) Finns inte så mkt mer åh berätta..   saknar Malin också.. kom hem gumman!!<3
äter jordgubbar just nu;D GOTT!! mamma kom nu, måste fråga om Sthlm.. skriver mer sen kanske!


Kommentarer
Postat av: Babe

Duktugt ma vödjobb soluge dager;)<3

2009-06-23 @ 23:33:08
Postat av: J

Klart det, jag är duktig!;D <3

2009-06-25 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0