Tisdag

Heey Everyone!:)

Jadu, idag har jag inte fått speciellt mkt gjort;) Sjuk fortfarande....:/ blev väckt imorse av babe då jag fick ett sms men orkade inte svara då utan somnade om;P Sorry för det!:* Resten av dagen har jag bara läst, sett på tv, suttit vid datorn och tagit det lugnt!:) Gick nyss in i mitt rum och ligger nu i sängen och äter godis och tittar på oth. (: Har typ inte ätit ngt på fyra dagar snart heller... inte bra, Jag vet! Men jag har verkligen ingen som helst matlust och när jag väl äter smakar det ingenting eller är allmänt äckligt!!....-_-  sa till mamma precis om sthlm och hon ba" jag kan inte bestämma ngt nu och blablabla"..... åh jag vill ju! FAN!
åh jag önskar att du var här så att jag kunde krypa upp i din famn och att du bara höll om mig... bby.<3 blir så glad när jag tänker på dig alltså!:`) Svik mig inte, klarar inte det en gång till...<3

nu ska jag tjocka mig i  godis och bara ta det lugnt, antar att jag skriver lite till om jag får tråkigt!;)

Pusspådig!;*<3  / josse

Kommentarer
Postat av: Babe

Fan va gott me godis;P jag vet hur de känns å bli sviken, skulle aldrig göra de mot nån annan!!! du måste äta lite så att du inte försvinner innan jag får träffa dig;) puss<3

2009-06-16 @ 15:14:09
Postat av: j

skönt åh höra! och det tror jag verkligen inte om dig heller, du är inte sån! haha nejdå har precis ätit nu så jag kommer inte försvinna!;) kyss<3

2009-06-16 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0