13.19

Var ett tag sen jag skrev nu men det  har varit så oerhört mkt som hänt! Det mesta är faktiskt positivt om jag vågar hoppas på det;) Om du läser det här så vet du att jag menar  dig, du betyder oerhört mkt för mig och även fast vi kanske inte är bästisar nu och inte har varit KOMPISAR så jättejätte länge så betyder du! Du är underbar!<3

Förra veckan var lugn och sköön men jag har fått använda hjärnan och tänka rejält mkt, det vet jag att du åh gjort så vi får hoppas att det utvecklas till ngt bra!<3

Nu ska jag ha livskunskap, hade bäst!



Pusshejs!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh lilla gumman ;) jag säger detsamma, fast jag tycker vi har vart riktigt bra kompisar ett tag nu, eller tycker inte du det ? ;))) hah xD

nejdå, men jag hoppas verkligen på det bästa älskling! finns alltid för dig <33

2009-04-02 @ 22:34:24
Postat av: emma

ååh lilla gumman ;) jag säger detsamma, fast jag tycker vi har vart riktigt bra kompisar ett tag nu, eller tycker inte du det ? ;))) hah xD

nejdå, men jag hoppas verkligen på det bästa älskling! finns alltid för dig <33

2009-04-02 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0