do we simply turn our heads and look the other way?

Måndag = myys!<3

En seg dag! först slöjd där det blev prat lite jobb, sen nått möte om typ cafeterian som skulle vara skit seriöst men inte var det!xD , lite matte som jag Laura och nikkan kom en kvart sent till;) , engelska där vi fick tillbaka proven:) , lunch och no sen slut! SEG DAG!-_-
Nu ska jag snart prata med Emma om när vi ska till stallet och rida och sen vidare hem till henne för myys och 90210!:D
Emma, jag kan bara säga att jag älskar våra måndagar och jag älskar dig!<3


Ha en fortsatt bra måndag!<3



Kyss!<3;*(;;;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

hejsan :)

javisst kan jag göra det!

adda min msn, om du inte har den, [email protected]

så pratar vi mer. pussss på dig.

loveu <3

2009-03-02 @ 16:11:33
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0