I don`t now

igår hände inte mkt, skola stallet och sen hem och först ta det lugnt och tillsist film med broder och Erik A innan läggdags!:)


Imorse vart jag förbannad som FAAN, jag frågade Micke Danvik igår om det var musik eller om vi fick ha sovmorgon och han sa att det självklart var musik, så då var det bara att masa sig till skolan imorse för att fem över åtta få höra att det inte var nån musik!! FAN VAD PIST OFF JAG ÄR PÅ MICKE!!!:@ 1..2..3..4..5..6..7..8..9..10!!;)
Annars var skoldagen lugn och skön, hände inte så mkt förutom att jag jobbade jättebra på matten och att jag och Maja körde stenhårt på gympan, UNDERBART!:D
Grattis Robin till körkortet! :)

Imorgon så är det friluftsdag och jag ska åka snowboard, skriver imorgon så får nu höra hur det gått (om jag överlever!;D
)
Ajja,  nu ska jag och the doggies dra ner till stallet och jobba!-_- ;) Ha en skön onsdags kväll!


Pusshejj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0