nyinflyttad

Heey everyone!

Just nu sitter jag och bloggar inne på mitt nya rum medans de andra fixar i huset, Rummet och hela huset är hur MYYS som helst och jag vet redan nu att jag kommer trivas som fisken i vattnet!

Igår vart det en lugn dag/kväll hos mormor och morfar med mys framför teven och se på melodifestivalen och rocksystrar sen sängen vid 00.00. Underbart skön kväll med bara lugn efter en ganska hektisk vecka!:) <3
Måste bara tillägga att jag har en störtskön mormor, hon gav mig en cube att dricka till maten! xD (efter lite övertalning;))
Tack iaf, den var super god!;D <3Vaknade vid halv tolv idag och nu känner jag mig utvilad och peppad för skola imorgon!
 namnamnam!<3
En kort sammanfattning av den här veckan
: bilkörning, Emma, borlänge, falun, insjön, shoppa, myys och trevliga människor! En SUPERDUPER vecka som inte skulle kunnat vara så himla mycket bättre!

Nej nu ska jag gå och dricka Coca-Cola(<3) och vara allmänt social! Ha en bra söndag!<3



Pusspådigsöt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0