Skönt!

Just nu sitter jag hemma hos pappa och har just badat badkar!:D SÅ FUCKING JÄVLA SKÖNT ALLTSÅ!:D

Idag gjorde jag spanska läxan på en timme ungefär och jag är faktiskt stolt över mig själv! skönt!:)

Skolan idag gick fort och var helt okej, Rolig Engelska och idrott tsm med Pea säger jag bara!xD <3
Ett underbart hål med bästa Nikkan också!<3 Tack för pratstunden!:D<3

Efter skolan följde Laura och Nikkan med mig hem och jag säger bara TACK!<3
Jag klippte Laura och ja ni får se resultatet imorgon!;D Älskar er iaf tjejer!<3

Nu ska jag krypa i säng och läsa lite och försöka få tag i min bror också!;D
Sov gott så hörs vi!<3




-Let it be!

Pusspådig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0