underbar dag!<3

En helt underbar dag från början till slut,

Dagen började med att jag slapp åka buss och fick åka med Victor istället, TACK!:D
På tema fick alla andra tårta och jag fick chokladboll pga att alla lämnat in til gymnasiet i tid.
Lunchen var oerhört kul med mack- tävling, grattis Emma till vinsten med 9½!;) <3
Hk var SUPERKUL och min och Emelies mat blev GODGODGOD, ( tyckte Yvonne och Micke med!;)) <3
Språket gick bra och jag fick tillochmed beröm av Estella!;D
Var till noret med Emma efter skolan och gick till UM och köpte lite choklad för att bättra på rumpan lite;)
Sen fick vi skjuts hem av Victor också! Tack igen!;D:D
Sen drog jag och Emma till stallet för att rida och göra iordning fick även skjuts hem till mig av Victor tack IGEN , en långritt som var UNDERBAR! Tack Emma, Jag Älskar dig!<3333
Förlåt Martin också!;//

Fredag -  skola, ridning med Emma och sen myys under täcket hos Emma!<3 UNDERBART!<3
Lördag - Stallet på morgonen sen myys och thai-mat med Nikkan!<3 & sova hos pappa!<3
Söndag - SOVMORGON (<- viktigt!;) ) , Rida med Emma och sen en Emma & Josse dag med en MASSA myys! <333

Underbart är ordet!<3
Men nu ska jag med mamma och sko påker! sweet dreams!<3

Pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0