yesterday,

Igår blev det först stallet halv åtta och sen mockning och massa jobb!;)
Sen blev det skoter åkning till björntjärn med Erik D , Totte, Emma, tolfers, Pär, Martin, anders, Anton D och jag:) Suuper rolig tur verkligen, TACK allihopa!:D MÅSTE göras om tkr jag!
när vi kommit hem drog jag och Emma ner och red och tog in, tack för ridturen vännen!
Emma drog hem efter ridturen och bytte kläder och gjorde sig klar innan vi drog till pär:) Det var en superduper kväll förutom hur M höll på, jag säger bara SLUTA fatta vad du förstör! FAN! Tack allihopa för en underbar dag iaf! Pusspåer!<3


Nu ska jag duscha och bara ta det lugnt, är trött som faan!;)



Pusspådet!<3:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är verkligen besviken på dig.. ..jag trodde vi va vänner och sa allt till varan? men tydligen inte.. Jag får höra saker om en av mina bäst vänner från en massa rykten.. INTE från dig! tack så jättemycket höru.. verkligen jag menar de det värmer som fan!

2009-03-16 @ 18:00:31
Postat av: j

Vem?

2009-03-17 @ 11:39:39
Postat av: J

vem?

2009-03-17 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0