20maj 2009

Heej,

Skolan idag var slapp då vi var på gymnasiet i nån timme med språket och sen hade matte och bara satt och pratade om lärarna och Teros familj!;) Sista lektionen var idrott och vi hade orientering uppe vid källan och efter det fick jag skjuts hem av bror!:)  Gunnarsson var även med och grattis igen till honom då han både fyllde 18 igår och fixade körkortet på samma dag! Bra jobbat, är glad för din skull!:):D
När jag kom hem åt jag och sen har jag suttit vid datorn och dampat lite;) Snart blir det stallet och mocka plus gå lite med ludde och förhoppningsvis kommer emma också ner en sväng!:)
Min klänning kom igår också förresten!!!!:D ÄLSKA DEN!<3 Nu längtar jag som satan till skolavslutningen alltså!!:D
Lååånghelg nu också!! Så FUCKING jävla skönt! Ikväll händer det inte spec mkt, men på fredag hoppas jag att det blir falun och lite shopping med Laura!:)<3  Sen blir det nog öl och minigolf med lite boys nån dag också! Trevligt!:D
nu ska jag se på lite tv och ta det lugnt innan stallet!:)

Pusshejs / Josse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0