At daddys place,

Heej!

Illaillailla! Har verkligen varken haft tid eller ork att blogga nu i helgen,
Men jag kan iaf säga att jag haft en super trevlig helg med SUPER vänner!<3 Det min helg bestått av kan man säga har varit, öl,bilar, vin, jaegermaister, poker, vänner,boys och mycketmycket mera! Har iaf varit super kul!:D MÅSTE göras om!:) Synd att det inte blev någon minigolf bara!;)
Igår var jag med Angela som var uppe i helgen och det var jätte kul att äntligen få träffa dig, är alldeles för länge mellan gångerna, SAKNAR DIG!<3
Idag har jag varit med Emma och det var lika kul som alltid, vi möblerade om, åt, pluggade, hoppade studsmatta, såg på teve och bara var, UNDERBART, TACK Emma, för att du finns!<3 Gjorde även klart allt i stallet så att mamma slapp:)
Nu sitter jag hos pappa och är nästan nyss klar med inlämningsuppgifterna till so/no:) SKÖÖNT!:D
Imorgon är det skola -_- och orientering på em... SUCK! Men efter det blir det sol och bad på badhuset med Emma, Pea och Matilda!:D <3
 
Nu ska jag vara lite social på msn och sen sova eller hm ska jag duscha?:P AJaj det märks!;D

Pussar (K) /Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0