mår dåligare psykiskt än fysiskt...

Heello.
 
Igår blev Ludde tillfixad i ryggen och man kan verkligen säga att han var sned!!:o men nu är han tillfixad och jag hoppas att han är bra nu så vi slipper åka till mälarkliniken!(-_-) 
Idag är jag hemma från skolan pga att jag behövde lite sömn eftersom att jag sovit ganska dåligt på slutet.. och att jag  hade SPRÄNGADE huvudvärk och ont i halsen... Men när Emma kommit hem ska vi ut och promenera lite med Chille och Ludde efter behandlingen igår så att det blir gjort på rätt sätt så att det blir bra!:)
Igår var en slapp dag, Jag hade bara två lektioner - syslöjd och matte ( men jag gjorde inget på nån av lektionerna!) ;)  , sen blev det teater och jag säger bara BORIING!!!!! Det var det tråkigaste jag sett på länge! Åkte iaf hem med Bror :)
Eftermiddagen kan man säga att jag spenderade med Erik A:) Trevligt! ha så kul i Finland också!:) <3
På kvällen var jag hemma hos Emma och såg på 90210 och bara myste! Åh vad jag Älskar dig Bby och i ditt sällskap har man ALDRIG tråkigt! Tack För ännu en superhärlig måndagskväll!:D <3<3<3<3
nu ska jag ta det lite lugnt, kanske hjälpa mamma med en grej och sen dra ner till stallet och umgås med VÄRLDENSBÄSTAEMMA!<3<3
Ha det bra så hörs vi närmare jul!;)
Puss / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0