etthundranitton

Heej:)

Sitter just nu på no lektion med min underbara klass i 119. Är precis klar med allt och det är så JÄVLA skönt!!:D
Igår var jag först i skolan, sen hem och käka pch plugga-_- och sen vidare till stallet en snabbis och fixa lite hö och tjafsa lite med Emma;). Sen drog jag iväg med lite boys och fiskade lite och det var trevligttrevligt! Förutom att det haglade snökulor stora som körsbär!! Kallt var det åh men allt är trevligt i trevligt sällskap!;) Jag fick två abborrar också!!STOLT!!;D  Sen drog vi hem till Emil en sväng och åt lite innan vi stack in till leksand och tillbaka för åh köpa chips, TACK Emil:) Sen så åkte vi hem till oss och såg på en Kuuung film som gav oss några skrattatacker! trevligt trevligt!:)<3
 Synd att vi inte hann vara idag Malin men det blir nån dag, SNARAST!:)<3
På fredag blir det förhoppningsvis party och sleepover i skäppskön:D Can it be better?! :D birabirabira BÄRSBÄRSBÄRS!;D
I em ska jag plugga lite spanska, ta det lugnt och till stallet en sväng:)
Nu slutar vi snart så jag ska sluta skriva men skriver kanske lite mer senare:) Ha de bäst så hörs vi närmare jul!;)

Pusssss / Josse

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja snart, riktigt snart!! <33

2009-05-28 @ 21:27:31
Postat av: J

<3<3

2009-05-29 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0