GRATTIS ÄLSKADE ÄLSKADE VÄN!<3

Bara  för att idag fyller min BÄSTA vän Bambi år! 16 år idag gubben!<3 Det är hela fem år sen du försvann och jag saknar dig fortfarande hur mkt som  helst! Du var mitt ALLT och när du försvann försvann även en del av mig med dig!
hoppas du har det bra och jag lovar att vi ses igen! Jag ÄLSKAR dig och glömmer dig aldrig!
Lorofino Bambi, du är min ögonsten - nu och för alltid!<3




                   
               
                - Förlåt för att jag inte har nån bättre bild på dig men det finns inga på datorn!-

Kommentarer
Postat av: n

älskling <33

2009-05-17 @ 23:26:43
Postat av: Emelie

Åååh bambi , han glömmer man aldrig ! herregud vilka minnen ! <333

2009-06-04 @ 16:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0