look inside your tiny mind..

Hej,

kom hem för en stund sen från skolan och badhuset:) Var och badade och bastade med trevliga girls!:) Underbart!<3

Skolan var kort men ändå seeg och jag har inte varit på topphumör idag heller så då gick den väl ännu segare bara för det, men nu vet jag inte vad jag är och vad jag ska skriva....

Ska äta lite nu och sen ska jag ner till stallet med Emma vid halv fem och fixa lite och sen ska vi hem till henne och se på 90210 och göra pannkakor med nutella!:D MUMS! Kommer nog bli en superduper kväll tror jag! Alltid kul tsm med Emma så!;) <333

Har förresten hittat en klänning på nelly till skolavslutningen tror jag, och jag pratade med pappa och han ska ge  mig 400 spänn så då behöver inte jag betala heller!;) YEES!;D thanks daddy!<3

Nu orkar jag inte skriva nå mer men vi hörs väl ikväll eller imorgon:)



Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0