Saturdaynight,

Hello:)

Sitter och ser på robinsson hemma hos mamma just nu:)
Jag sa förut att jag skulle sova hos pappa inatt men det blev ändrade planer pga att han skulle ha några som skulle komma hem till honom ikväll och då får jag ju ändå inte umgås med honom spec mkt så jag sover hos honom imorgon ist tänkte jag!:)
Kvällen blir lugn och det är skönt det eftersom att jag fortfarande är seg efter igår!:P ;)

Fick träffa dig idag också! trevligt värre! Även fast det bara blev en snabbis..
Men nu MÅSTE jag få träffa dig lite mer imorgon för annars kommer jag säkert inte få träffa dig förrän tidigast torsdag och det går verkligen inte för du ska veta hur mkt jag saknar dig!!<3
Jag hoppas och tror att du känner lika, det är ömsesidigt!;) :) <3

nu ska jag ta det lugnt och bara mysa!:)
ha det bra så hörs vi närmare jul!;)

Puss  / Josse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0