stressilessigt,

Hejsan,
Var ett tag sen nu men jag har verkligen inte haft ork den här veckan då det har varit FEMPROV(!!!!) och flera stora inlämningsuppgifter i både hk och so! Riktigt dryg vecka måste jag säga! Men nu är en slut och äntligen är det helg så jag klagar inte!!;D:D

nu ska jag ner och göra klart i stallet snart och sen blir det mora med lite boys!;D:) Blir säkert en "intressant" kväll!

Har inte sett dig på två hela veckor heller.. SAKNAR DIG!!!<3  det vill sig inte riktigt för oss alltså!Men jag SKA träffa dig åtminstone en gång i helgen! Det ska vi fixa!:) :*

men nu måste jag dra ner till stallet!
ha en trevlig kväll allihopa!:)


Puss!<3  / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0