veintedos.treintaydos - veintedos.cuarenta

Heej och hejdå;)
 
Ska bara skriva lite kort eftersom att jag sen ska hoppa i säng, är TRÖTTTRÖTTTRÖTT!;)
I stallet gick det bra och jag hjälpte även till med veden lite:) Eller det gick dock inte så bra när jag skulle ut och gå med Emma och Chille med Ludde då han var HELT GALEN!xD Hon fick gå en sväng själv då iaf, tråkigt att jag inte kunde följa gmn, sorry för det!<3 Efter stallet gick jag till mormor och umgicks med henne och gjorde lite no/so:)
Sen gick jag hem och nu sitter jag här och dricker Pepsi och äter non stop;) GottGOttGOTGOTT!:D
Imorgon blir det troligtvis minigolf och birabirabira bärsbärsbärs!;D :D
På fredag däremot blir det inget falun då Lauras faster var bortrest och hennes mamma jobbar!:( Känns verkligen jätte tråkigt då jag verkligen såg fram emot att umgås lite med Laura bara hon och jag.. Aja, får ta det en annan gång!;)
Nej nu ska jag ta och kinesa lite och vila upp mig inför morgondagen;):)
 
Pusshej<3 / Josse

P.s. Du har inte hört av dig på två dagar och det är alltså inte alls som förut.. jag är inte ledsen men inte heller glad såklart... men jag hoppas ändå att du har rätt matilda.....<3 D.s

Kommentarer
Postat av: Matilda

det har jag <3 :)

2009-05-24 @ 13:00:22
Postat av: Anonym

Jag tror inte det längre Matilda, sorry..<3

2009-05-24 @ 22:08:47
Postat av: Anonym

men du vet vad jag har sagt , <3

2009-05-27 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0