American Pie

Sitter och ser på " American Pie - BETA HOUSE " och I love it!;) Haha skitkul!

Har inte bloggat på ett tag nu men har verkligen inte orkar ta tag i det! Helgen har varit underbar btw med bowling i fredags ( kom tvåa av nio!;) ) och myys med älskling på lördagen! Åh vad jag är kär!<3 Skola idag och faan vad jag hatar måndagar då det är en hel vecka kvar till helgen.. Men veckan blir nog ganska chill! på onsdag blir det åh vaccinera sig emot grisjukan också! Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk! I helgen har jag ingen aning om vad som händer men ska nog bara ha en lugn helg och inte göra ngt speciellt!:) 
nu ska jag ta mig ngt att äta och se klart på American Pie!;D
Krya på dig älskling!<3


Kommentarer
Postat av: jessica

Sv : Hehe ingen fara :) Har accepterat. Va kul att du läser:)

2009-11-17 @ 09:49:23
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh tack i efterskott bby!;) är kär i dig åh!<333

2009-11-25 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0