femtenovember

Har slutat för dagen nu! Eller ja för en kvart sen!;)
Får skjuts av andreas och mormor och borde väl plugga men får se hur det blir med det! Vill iaf träffa bby!<3
I helgen är det fest i bystugan i alvik.. Ska troligen dit en sväng med hade redan planer med Emil så blir väl bara en kortis i så fall! Flenarna och bada badtunna imorgon!:D BIRA&BADTUNNA! Yees!
Dagen idag har gått ganska fort och har iaf fått lite gjort! Även pratat med studievägledaren och det blir bara kanske engelska B för mig! Matte B behöver jag iaf!=) Vet nu också att jag kan läsa till sjuksköterska typ vart jag vill i Sverige!;) Najjs!
Har inge mer åh skriva nu! Hugs and kisses! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0