Fredag!

Halo!

Sitter nu i datasalen i allè och har precis haft matte prov!! Kändes jätte bra faktiskt!!;P Har varit sjuk, sen i tisdags och är inte frisk än men i skolan är jag!;) HAr iaf bara svenska kvar och slutar klockan tolv!:D  & ikväll är det girls night för alla (nästan)  tjejer från åkerö nian!!:D Hoppas bara jag orkar åka dit.. Men det SKA jag!!=)
Har inte träffat Emil sen i söndags heller...:( Skulle ha träffat honom en snabbis i onsdag men såklart  så blev jag sjuk!!!:@  aja får se om vi hinner ses ngt idag men annars får jag träffa honom  imorgon!!:D Längtar efter dig älskling!!<3<3<3
nu ska jag skriva lite på min svenska uppsats så den blir klar ngn gång.. -_-

// Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0