MVG!!

Hejj!=)

Sitter i datasalen i allè och har precis haft utvecklingssamtal i typ 5 min?xD
Fick tillbaka Provet från Arb&lär kursen som vi gjorde och jag fick MVG!:D vart skit glad!!;) Saknar min älskling också.. Även fast vi träffades för ett par dagar sen? ;) Haha jaja det borde väl vara postitivt iaf? ;) Imorgon har slutar vi vid tolv och då åker jag och Matilda till Borlänge och shoppar!:D Och sen på fredag åker jag, totte och Emil till skäppsjön!! Myys<3
Nu ska jag skriva lite på Svenska uppsatsen så jag slipper ikväll!;)
Ikväll blir det Alvik!!<3

Kommentarer
Postat av: Angela

Bra jobbat tjejen! :)saknar dig

2009-10-24 @ 19:33:58
URL: http://angelaverzola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0