sommaren 2009





Det var skolavslutning och jag såg ut såhär!




Det blev lite för mkt av det goda kvällen hos Pea och jag lyckades spränga sönder
 några blodkärl i ögat och får världens dunder förkylning!!xD




Det har blivit MÅNGA barbacka turer till vattnet med Emma som varit underbara!<3




Åkte till Sthlm till bästa vännen Angela!<3




Det var superduper varmt och vi badade utanför sthlm vid ett jätte mysigt ställe!




Vi shoppade lite!




Vi var på gröna lund..




och åkte bland annat Insane!




Min faster Emma Gifte sig!=)




Blev även några tokiga EmmaJosse ridturer!xD




Har varit med Nora i stallet otaliga gånger!<3




Och det blev också lite myys då!<3




Det vart dags för årliga cruisingen i rättvik och Emma följde med!<3




Lilla Elsa började komma till stallet lite smått!<3




Ville att Viper skulle bli pappa men ja..




Lite offroad körning hit och dit med folk!xD




Emil Fick hem älskade Ozzy!<3




& jag och Emil blev tsm!!<3




Och såklart lite egobilder har det blivit under sommaren!;D

+

Att det blivit mkt bad, mysiga kvällar tsm med underbara vänner och pojkvännen och mkt tid i stallet!
Har haft en underbar sommar verkligen! Tack alla som gjort sommaren 2009 till den bästa!<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Våra ridturer är ju underbara! och när vi lekt tillsammans :) GUD vad jag är lycklig tillsammans med dig <3

2009-09-20 @ 11:45:34
URL: http://eestrandberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Pea kvällen vr så himla rolig ! vilket äventyr , jag älskar dig sååå, du är så underbar!<3<3

2009-09-23 @ 16:14:30
Postat av: Angela

åhh vad fina bilder på oss!! :P älskar dig hjärtat! <3

2009-10-13 @ 19:53:03
URL: http://angelaverzola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0