The perfect man for me!

hello!

kom hem igår efter ett par toppen dagar i sthlm med världens bästa pojkvän och ja det var helt underbart att bara få komma iväg och bara va! Träffade angela också ett tag på lördag och gud va underbart det var!!!:DDD Men saknar dig redan vännen!!<3 Är just nu JÄTTE trött och känner mig lite sådär och det känns som att jag håller på att bli sjuk!;// jaja får kämpa på nu!;) Bara typ fyra veckor kvar till lovet men iaf!;D men nu ska jag vila upp mig idag och inte göra någonting! Sköönt!;)
Vill åka och shoppa på gina tricot i falun snart också!;) pusss

Emil,  You`re the perfect man for me! <3


Kommentarer
Postat av: Emil

N you'r the perfect woman for me bby!:) 4ever!<3

2009-09-28 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0