To long ago!

Heej bloggen!=)

Ojojoj vad länge sen det var nu men har varit så sjuukt mkt då man ska få ihop skolarbetet med fritid - kompisar, pojkvän, stallet och egen tid! Ja det har varit mkt men livet rullar på och jag trivs jätte bra i min klass! Mkt nya kompisar och schemat duger! Och en sak! Nästa helg åker jag och Emil till sthlm i ett par dagar!!:D Blir att bo på hotell och umgås! Åh helt jävla underbart! LÄNGTAR! :D <3
Nu i em ska jag vara med Malin och vi ska umgås, gå till um och se på bröllopsduellen!:D Kommer bli super! Det blir allt för sällan som vi umgås!!
I helgen ska jag bara ta det lugnt och inte göra någonting förutom att sova(!!) umgås lite med familjen och bara va! Kommer bli så himla skönt! Ska ha en helg med en massa egentid!! Toppen! Förutom att jag kommer sakna bby som är och jagar förstås!!:// Menmen! nästa helg är det ju sthlm så!!:D Och vet ni vad!? Vi har två månader när vi är i sthlm också!TOPPEN!! Får även träffa Angela gumman när vi är där!=) <3
Nu ska jag ha datakunskap! Ska försöka bli bättre med att blogga men får se hur det blir med den saken! Hade!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0